SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Zamówienia w Sklepie internetowym można składać przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Złożenie zamówienia oznacza złożenie przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży.
- Aby złożyć zamówienie, Klient umieszcza wybrany Produkt/Produkty w „Koszyku”, a następnie wybiera formę płatności.
- Koszt dostawy ustalany jest indywidualnie i podawany Klientowi do akceptacji.
- Produkt zostaje wysłany po zatwierdzeniu kosztów dostawy i zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy.
- Klient może przed złożeniem zamówienia negocjować cenę Produktu.
- Składając zamówienie, Klient potwierdza (poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu), że jest świadomy obowiązku zapłaty za zamówione Produkty.
- Koszt dostawy ustalany jest indywidualnie i podawany Klientowi do akceptacji.
- Po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca przesyła na adres e-mail Klienta potwierdzenie jego przyjęcia. W przypadku braku Produktu lub niemożliwości realizacji zamówienia z innych przyczyn, w tym niezależnych od Sprzedawcy, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.
- W sytuacjach, o których mowa powyżej, Klient ma prawo anulować zamówienie w całości lub w części, a Sprzedawca może odmówić przyjęcia oferty Klienta.
- Dostępna forma płatności:
- przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy – wysyłka Produktu następuje po zaksięgowaniu środków.
- przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy – wysyłka Produktu następuje po zaksięgowaniu środków.
- Brak wpłaty w ciągu 14 dni od dnia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę oznacza rezygnację Klienta z realizacji zamówienia.
- Termin realizacji zamówienia wynosi od 7 do 90 dni. Orientacyjny czas realizacji podawany jest Klientowi po złożeniu zamówienia.
- O wysłaniu przesyłki Sprzedawca informuje Klienta drogą mailową. Czas dostawy zależy od firmy kurierskiej, z którą Sprzedawca ma podpisaną umowę. Produkt przekazywany jest przewoźnikowi bez zbędnej zwłoki (z zastrzeżeniem pkt 5).
- Dostawa realizowana jest na adres wskazany w formularzu zamówienia. Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub innych wad, należy spisać protokół szkody z firmą kurierską. Jest to warunek niezbędny do uznania szkody klienta i zwrotu pieniędzy.
- Do każdej przesyłki Sprzedawca dołącza rachunek lub fakturę VAT (zgodnie z wyborem Klienta), stanowiącą potwierdzenie zawarcia umowy.
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać Produkty wolne od wad.
- Sprzedawca oświadcza, że nie jest związany kodeksem dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (t.j. Dz.U. 2017 poz. 2070).
